Punkt odbioru paczek

Punkt odbioru paczki – co to jest?

0 Shares
0
0
0

Z usług firm kurierskich korzystamy coraz chętniej i częściej. Wszystko za sprawą rosnącej popularności sklepów internetowych i branży e-commerce. Dużą rewolucję na rynku wprowadziły Paczkomaty, które znacznie skróciły czas oczekiwania na przesyłki i sprawiły, że nadawanie oraz wysyłanie paczek jeszcze nigdy nie było tak łatwe, tanie i szybkie. Dzięki samoobsługowym urządzeniom InPost możemy cieszyć się niezależnością — nie musimy czekać na kuriera. Czy istnieje inna alternatywa? Okazuje się, że tak: jest to możliwość odbioru paczek (lub nadania) w punkcie — łatwo, szybko i tanio! Jeśli prowadzisz swój sklep lub inną firmę i szukasz sposobów na przyciągnięcie nowych klientów, otworzenie PaczkoPunktu będzie bardzo dobrym pomysłem. Dowiedzmy się więcej!

Punkty nadania i odbioru przesyłek – jak znaleźć punkt blisko domu?

Punkt odbioru paczki to możliwość odebrana albo nadania przesyłki w pobliskim sklepie spożywczym lub innym miejscu handlowo-usługowym odwiedzanym przez klientów. Firmy kurierskie cały czas poszukują dogodnych lokalizacji, w których będą mogli realizować swoje usługi i dostarczać wygodne rozwiązania, aby wysyłka paczek nie sprawiała żadnych kłopotów. Z kolei osoby prowadzące własną działalność gospodarczą otrzymują szansę na dodatkowy zarobek, rozszerzając swój biznes i otwierając się na nowych konsumentów. Punktów odbioru wciąż przybywa, ponieważ firmom kurierskim zależy na rozbudowywaniu swoich sieci. Dzięki temu mamy do wyboru znacznie więcej możliwości dostawy produktów i ich nadania. Wystarczy wybrać rozwiązanie idealnie wpisujące się w potrzeby i osobiste preferencje: nie trzeba czekać na kuriera, czy tracić mnóstwo czasu na stanie w kolejkach, aby nadać paczkę do klienta. Cały proces odbywa się w zaledwie kilka chwil i nie obciąża zanadto portfela, a kupujący po krótkim czasie otrzyma wysłany towar.

Jeśli już zdecydowałeś się na skorzystanie z PaczkoPunktu, to pewnie zastanawiasz się, jak odszukać najbliższy? To bardzo łatwe! Informacje o punktach nadania znajdziesz na stronie internetowej wybranej firmy kurierskiej. Wystarczy, że podasz swoją lokalizację, a system pokaże Ci punkty odbioru przesyłek w Twojej okolicy! Najbliższy PaczkoPunkt InPost sprawdzisz tutaj: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat.

Jak wysłać paczkę z nadaniem w punkcie?

Kiedy zamawiamy usługę kurierską, sytuacja jest jasna: wystarczy poczekać, aż kurier przyjedzie i odbierze przesyłkę. Z kolei nadawanie w Paczkomacie zamyka się tylko w kilku krokach — można to zrobić w maszynie korzystając z aplikacji InPost Mobile, bez konieczności drukowania etykiety. Jak jednak nadać przesyłkę, udając się do punktu nadania i odbioru? Nie musisz się o nic martwić! To równie szybkie i przyjemne rozwiązanie! Po prostu zanieś odpowiednio przygotowaną (gotową do wysyłki) paczkę z naklejoną etykietą do dowolnego PaczkoPunktu lub nadaj poprzez aplikację InPost Mobile, bez konieczności drukowania etykiety. Pamiętaj, żeby właściwie zabezpieczyć wysyłane przedmioty, dzięki czemu przesyłka dotrze do odbiorcy w idealnym stanie. Dobierz wytrzymały karton dopasowany do zawartości paczki, a potem wypełnij puste przestrzenie specjalnymi materiałami przeznaczonymi do tego celu.

Odbiór paczek – ile mam czasu?

A jak wygląda druga strona, czyli odbiór? Zastanawiasz się, ile paczka czeka w punkcie odbioru? Już śpieszymy z odpowiedzią! W przypadku InPost przesyłka oczekuje na Ciebie przez dwa dni. Do odbioru paczki będzie Ci potrzebny numer telefonu oraz kod odbioru, który otrzymasz wcześniej na adres e-mail lub w aplikacji mobilnej InPost. Odbiór paczki w punkcie to przysłowiowa bułka z masłem!

Jak założyć punkt nadania i odbioru paczek?

Prowadzisz swoją firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób dotrzeć do nowych odbiorców? Chcesz zwiększyć ruch w sklepie stacjonarnym? Zależy Ci, żeby więcej osób dowiedziało się o Twoich produktach lub usługach, ale nie chcesz inwestować w drogie reklamy? W takim razie otwórz punkt nadania i odbioru paczek! To usługa, której poszukują Twoi klienci! Nie tylko zyskasz większą rozpoznawalność wśród lokalnej społeczności, ale też zarobisz na przesyłkach, nie zmieniając kosztów stałych. W InPost przygotowaliśmy specjalną ofertę dla przedsiębiorców prowadzących lokal handlowy lub usługowy czynny od poniedziałku do piątku przez minimum osiem godzin (nieprzerwanie).

Chcesz zatem wiedzieć, jakie są warunki współpracy? Możesz liczyć na nieskomplikowany i przejrzysty sposób rozliczania. Prowizja jest równa stawce za obsługę poszczególnych produktów pomnożona przez ich ilość. Wyposażymy Twój lokal w terminale do obsługi paczek, co całkowicie usprawni proces nadawania i odbierania. Formularz zgłoszeniowy znajdziesz tutaj: https://inpost.pl/landing/otworz-punkt-pop.

Nadanie i odbiór w punkcie – dlaczego warto skorzystać z tej opcji?

Rozwój sieci punktów odbioru oraz nadawania paczek jest bardzo dużym udogodnieniem dla klientów kupujących w sieci i idealnie wpisuje się w aktualne potrzeby branży e-commerce. Choć przesyłki kurierskie mają bardzo dużo zalet i cieszą się niesłabnącą popularnością, nie zawsze jesteśmy w stanie odebrać paczkę w czasie, kiedy kurier do nas przyjedzie. Problem ten zdarza się szczególnie, gdy często przebywamy poza domem. Dlatego też PaczkoPunkt stał się świetną, a przy tym wygodną alternatywą dla zabieganych. Dlaczego warto wybrać tę opcję? Oto kilka istotnych powodów:

  • bez problemu znajdziemy punkt nadania niedaleko miejsca zamieszkania — nie musimy dojeżdżać nigdzie daleko;
  • nie oczekujemy na przyjazd kuriera;
  • dostawa zamówienia do punktu odbioru paczek jest zazwyczaj tańsza niż doręczenie kurierem;
  • zyskujemy możliwość odebrania (lub nadania) przesyłki w szerokim zakresie godzin (najczęściej od 10:00 do 18:00);
  • cały proces zajmuje tylko kilka chwil;
  • punkty nadania i odbioru są zlokalizowane w całej Polsce — zarówno w dużych i średnich miastach, jak i małych miejscowościach.

Dlaczego warto założyć PaczkoPunkt?

Posiadasz własny lokal usługowy lub handlowy? Rozważasz przy tym otworzenie punktu odbioru paczek dla swoich klientów? Chcesz zapewnić większy komfort swoim klientom? Zatem zapoznaj się z największymi korzyściami posiadania własnego PaczkoPunktu:

  • zyskujesz dodatkowe źródło dochodu;
  • wprowadzenie nowej usługi przyciągnie nowych kupujących i zwiększy atrakcyjność Twojej firmy;
  • osiągniesz większą rozpoznawalność swoich produktów bez wydawania dodatkowych środków na marketing i reklamę;
  • zdobędziesz zaufanie klientów, dzięki współpracy z renomowaną i dobrze znaną firmą kurierską;
  • rozwiniesz swój biznes w znacznie szybszym tempie.

Mamy nadzieję, że teraz masz wszystkie niezbędne informacje na temat punktów odbioru. Postaw na sprawdzone rozwiązania od firm kurierskich!

0 Shares
Podobne artykuły